Головна

Iсторiя Генічеська

Рожеве озеро

Арабатка курортна

Цілющі джерела

Як дістатися

Генiчеський архiтектор

Острів Бірючий

Робота з відпочиваючими

Лікувальні грязі

Ціни в Генічеську

ГЕНIЧЕСЬК

Відпочиваючі - стратегії взаємодії

Ласкаво просимо на сайт Генічеська та Арабатської стрілки!

Відпочиваючі - стратегії взаємодії
Для службового користування - стратегія роботи з відпочиваючими

Як правильно тримати відпочиваючих влітку в приватному секторі на море

Більшість відпочиваючих і власників приватного сектора і пансіонатів вважають що здавати кімнати для відпочиваючих просто. Невелика премудрість - став розкладачку і бери гроші з курортника. Ах, якби все було так просто!

У будь-якому бізнесі і курортний не виняток є свої тонкощі і премудрості. Одну з граней спілкування з відпочиваючими ми й висвітлимо в цій статті.

До речі в терміні тримати відпочиваючих немає нічого образливого чи образливого. Адже слюсар, наприклад, ніколи не ображається на гайки і болти? Ну ось!

Є дві стратегії тримати відпочиваючих в приватному секторі на море.

Стратегія номер один - максимальні ціни на відпочинок і заповнюваність вашого приватного сектора, пансіонатіка або бази відпочинку десь на 50-75%.

В цьому випадку пансіонатчік отримує максимально можливий прибуток при мінімально можливих витратах, в тому числі і нервів.

Плюсів кілька - економія на обслуговуючому персоналі, тому що чим менше відпочиваючих на території тим менше її треба прибирати, менше рахунки за світло, за воду.

Сам власник приватного сектора на море або пансіонату менше витрачає зусиль і нервів від спілкування і обслуговування відпочиваючих.

Образно кажучи - можна було б отримати за літній курортний сезон 12-15 штук баксів але отримуємо 10-12 і при цьому в кінці сезону немає нервових зривів і неймовірною втоми й огиди.

Ця стратегія характерна і виграшна коли пансіонатчіку або власнику приватного сектора припадає більшість робіт робити самостійно.

Але є і друга стратегія "тримати" відпочиваючих.

Називається вона модним словом "адаптивна". Коли пансіонатчік або власник бази відпочинку прагне заповнити свою пропозицію відпочинку максимумом відпочиваючих.

У цьому випадку на другий план відходить максимізація отримання вигоди з кожного індивідуума прибулого на відпочинок.

Якщо коротко то виглядає це так.

Заходить відпочиваючий на пансіонат і питає - Скільки коштує відпочити?

Почувши відповідь каже - Дорого! І повертається що-б піти.

Пансіонатчік каже - Стривайте, ось номер. Скажіть скільки ви за нього заплатите?

- Стільки-то, каже відпочивальник. - ОК, говорить пансіонатчік, домовилися, заселяйтесь !

А як же торг? - запитаєте ви.

А навіщо якщо мета максимальне заповнення пансіонату відпочиваючими?

Тут мале уточнення, знижка то з ціни не 80-90% а 10-20, максимум 30.

Ніхто з пансіонатчіков не є добрим самаритянином. Мета пансіонатчіка заробити на відпочинку в сезон.

І до речі заробляють по цій стратегії і заробляють непогано.

Сенс в тому що персонал пансіонату отримує зарплату як правило незалежно від того є відпочиваючі чи ні.

Вийми та поклади обумовлену суму і пофіг якщо ти не зміг привабити відпочивальників на свою базу відпочинку.

Тому пансіонатчікі прагнуть завантажити персонал по максимуму.

Одна покоївка може працювати і з 10-ю і з 40 відпочиваючими. Так навіщо економити її сили і здоров'я, хай працює більше.

А прибуток прийде за рахунок обороту. Більше відпочиваючих - більше грошей, при одних і тих же рсходах на персонал.

Так, у другому випадку зростають витрати на електрику, на водопостачання!

Не біда, значить треба ставити завдання умовної покоївки ходити і вимикати зайве світло, перекривати крани залишені недбайливими відпочиваючими.

Звичайно, при валі відпочиваючих виникають конфліктні і нервові ситуації

Але теж не проблема - рішення простих конфлітов переноситься на плечі покоївки. Адже їй же платять Зарплату !!

Таким чином ми коротко розібрали дві стратегії змісту отдихаюіх.

Резюмуємо. Перша - висушити відпочиваючого по максимуму при мінімумі цих самих відпочиваючих.

Друга - заробіток за рахунок конвеєра відпочинку, за рахунок валу відпочиваючих.

У будь-якому випадку все взаємини на лінії відпочиваючий - власник приватного сектора будується за однією з двох вищенаведених стратегій відпочинку

Анализ сайта - PR-CY Rank